OPERÁTOR ZÁKAZNICKÉ PODPORY

OPERÁTOR ZÁKAZNICKÉ PODPORY
18. května 2017 | Nabídka zaměstnání.

Pracovní náplň :

  • péče o zákazníky/cestující a komunikace s nimi (telefon, email, sociální sítě)
  • předprodej jízdních dokladů a práce s rezervačním systémem
  • vyřizování dotazů, přání a stížností cestujících s cílem vždy nalézt to nejvhodnější řešení
  • prezentace našich přepravních služeb v osobní dopravě a poskytování souvisejících informací (o jízdních řádech, o přepravních podmínkách, o nabízeném standardu kvality poskytovaných služeb apod.)
  • řešení reklamací realizovaných přepravních služeb
  • spolupráce napříč společností při zjišťování potřebných informací

Požadavky :

  • středoškolské vzdělání
  • komunikační a organizační schopnosti, odolnost vůči stresu
  • individuální přístup k zákazníkům
  • zodpovědnost a pečlivost
  • pozitivní přístup k lidem a práci
  • dobrá zeměpisná znalost
  • uživatelská znalost MS Office
  • znalost AJ výhodou
  • řidičské oprávnění skupiny B výhodou

Nabízíme:

  • zajímavou a zodpovědnou práci
  • být součástí profesionálního týmu
  • plné zaškolení a možnosti dalšího rozvoje a vzdělání
  • motivující platové ohodnocení
  • zaměstnanecké výhody (příspěvek na stravování, zaměstnanecké jízdné, zaměstnanecké volání apod.)

Místo výkonu práce:

  • Svoboda nad Úpou

Nástup:   26.6.2017

Kontakt:  Jaroslava Viková
tel. : 499 404 763 , 604 226 347, e-mail : jaroslava.vikova@arriva.cz, www.osnado.cz